دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم میخواد

دلم میخواد که پیشتون یه روزی زانوبزنم

شما توقایق بشینید من ولی پارو بزنم

دلم میخواد یه روزی که رد می شید ازتوکوچمون

فقط بذارید بیام وکوچه راجارو بزنم

دلم میخواد خودم بیام اسفند وکندر بیارم

دور ضریح چشماتون گلای شب بو بزنم

دلم میخواد ناز کنید وطبق طبق من بخرم

ساز دل دیوونمو با تارای مو بزنم

نمی ذارید دست کسی به گونه هاتون بخوره

تواین میون دس به اونا کاش من ترسو بزنم

اسمتونو دادم باخط خوش توشهرنوشت

خودم میخوام برم اونو رو خط بازو بزنم

میخوام یه صندوق بسازم برای عکسای شما

به قلب غرق خون رواون ، باچوب گردو بزنم

شما که خورشید ید وما ازچشماتون نور میگریم

یه باربهم نگا کنید تاعمری سوسو بزنم

یه آیه قرآنو دادم قاب کنن وبیارمش

پیش چشماتون واسه دوری جادو بزنم

ببخشید اما چشماتون ، یه رنگیه مثل عسل

من دیوونم ،امشب میخوام یدگه به کندو بزنم

خب اگه امری ندارید، دیگه مزاحم نمی شم

فقط میخواستم یه سری به چشم آهو بزنم