دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

کی میگه ؟

کی میگه من تو روخیلی دوس دارم کی میگه من به تووابسته شدم ؟ دیگه اصلا نمی خوام بینمت به خدا قسم ازت خسته شدم کی میگه جادوی حرف توشدم ؟ کی میگه چشای توگولم زده ؟ جراتم خوب چیزیه اگه باشه راس بگه هرکی که اول اومده کی میگه هلاکتم ؟ دیوونتم ؟ هرگی گفته اشتباه کرده بدون من یه عابرازکنار خونتم کی میگه منظور اززیبا توئی ؟ کی میگه نباشی من دق میکنم ؟ یعنی انقد دیوونم که می شینم واسه امثال توهق هق میکنم کی میگه دلم میخواد پیشم باشی ؟ کی میگه می شه من وتو مابشیم ؟ کی میگه شاید که مهربون بشم؟ کی میگه شاید باهم آشتی کنیم؟ کی میگه میخوام تو رو ببخشمت ؟ این دروغه که میکن مابا همیم کی بود انقد منو اذیتم میکرد؟ کی میگه به من تورو خدا نرو؟ کی میگه هیچکی مث تو نمیشه ؟ کی میگه تومهربونی شاعری ؟ نمی دونم چی بگم ازتوولی خیلی باشی توفقط یه عابری کی میگه حسای تو مخملیه ؟ کی میگه توالتماس سرت میشه ؟ کی میگه غم گلارو میخوری؟ گل سرخ وگل یاس سرت میشه کی میگه قدرمنو خوب میدونی ؟ کی میگه بمون؟ بری سنگین تری نمی خوام ازتوکلامی بدونم نمی خوام بشنوم ازتوخبری کی میگه یادت منو عذاب میده ؟ حالا من میمونم ویه زندگی باکسی که عاشق ومقدسه باکسی که گفته هرچی توبگی