دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

(طنز) وخلوت دل

یک جوک
به یه ترکه میگن @ رو بخون . میگه : ای دورت بگردم



                       

 

 

در این خلوت شب به تو می اندیشم به تو که یگانه ای.

 

و تو را در دلم می بینم که به من می نگری.بدینسان ارامشی

مرا در بر می گیرد

معبودم: به حریم من بیا . قلب من شعله ور است و تنم بر اتش

و روح من ارزومند دیدار توست

عزیزم:چون عطر گل که در نسیم روان است.چون جان که در

رگهای بدن جاریست

مانند نور خورشید که در همه جا منتشر است

عشق لالائی بارون تو شباست

نم نم بارون پشت شیشه هاست

لحظه شبنم و برگ گل یاس

لحظه رهائی پرنده هاست

تو خود عشقی که همزاد منی

تو سکوت من و فریاد منی

تو خود عشقی که شوق موندنی

غم تنهائی توی شعرای منی

وقتی دنیا درد بی حرفی داره

توئی که فریاد دردای منی

تو خود عشقی که همزاد منی

تو سکوت من و فریاد منی

دستهای تو خورشید و نشون میدن

چشمای بستمو بیدار می کنند

صدای بال پرنده رو لبات

تو گوشام دوباره تکرار می کنند

زندگی وقتی که بیزاری باشه

روز و شبهاش همه تکراری باشه

شاید عشق برای بعضی عاشقا

لحظه بزرگ بیداری باشه

عشق لالائی بارون تو شباست

نم نم بارون پشت شیشه هاست

لحظه عزیز با تو بودنه

آخرین پناه موندن منه

تو خود عشقی که همزاد منی

تو سکوت من و فریاد منی