دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

به نام او که موسیقی کیهانی را عاشقانه می نوازد

 

:تو آمدی و عشق با تو به دنیا آمد  

                                               تو زاده شدی و مهر با تو به دنیا آمد

تو را من چه نامم ای سراسر همه جونی 

                                                که در شب  تولد  تو  دل به دنیا آمد

مهر تو به دلم نشسته ای زیبا 

                                                      زین سبب گویم که عشق با تو به دنیا آمد

گل یادت در نهان خانه جانم شکفت

                                               آن زمان  که گل روی تو به دنیا آمد

در شب تولد تو هدیه ات دل من است 

          
   دل مرا بپذیر که هدیه ام با تو به دنیا آمد
 

یک شبی تنها نشستم روبرویت گریه کردم   

                       از سر شب تا سحر در آرزویت گریه کردم

اشک ریزان کنج ایوان درد دل کردی برایم   

                           با صدای دردناک گفتگویت گریه کردم

چند روز پیش تو از کوچه یادم گذشتی 

                         پابه پای گام ها در جستجویت  گریه کردم

            پیکر صد پارهات را روی دوش باد دیدم 

                 چند مشتی خون برای شستشویت گریه کردم

ماه هم از لابه لای ابرها دید مارا

                      آن  شبی که عاشقانه روبرویت گریه کردم

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بربخورد

نگاهی کنم که دلی کسی بلرزد

راهی نروم که بی راهه باشد

خطی بنویسم که آزار دهد کسی را