دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

آسمان به دستان توتکیه دارد اباالفضل

 
روزﮤ عشق

supplication









                                                                

کاش شبی مست حضورم کنی ...با خبر از وقت ظهورم کنی


 
                                                        

گر یک قدم از روی طلب سوی من آیی               ما صد قدم از راه کرم سوی تو آییم

 

خدایا

در این روز

فضیلت لیلة القدر

را نصیب من گردان‏

و تمام‏امور و کارهاى‏

مشکل مرا آسان گردان

و  عذرهایم  بپذیر  و

و از گناهانم چشم پوشی فرما

اى رئوف و مهربان در حق صالحان.

*****

پروردگارا، بر محمد و آل او درود فرست، و

ایمانم را به کاملترین درجه ایمان برسان‏

و یقینم را بهترین یقین قرار ده،

و فرجام نیتم را بهترین نیتها

بگردان و عملم را به بهترین‏

اعمال برسان.

پروردگارا،

با لطف خودت‏

نیتم را نیکو گردان،

و یقینم را با رحمت بى‏پایانت‏

از گزند انحراف، مصون دار، و با قدرت‏

بى انتهایت، هر عمل زشتی که از من سر زده است‏

اصلاح فرما.        

Hosted by Tinypic.com