دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

baraye didane fonte farsi

Right Clilck>>Encoding>>Arabic(windows)

 

داستان زندگی من(قسمت دوم)

منتظر انتقامم باش!!!

 

 لطفاً اسپیکرهای خود را روشن کنید

 

برای save کردن آهنگ های روی لینک ها کلیک راست کنید

و save target as انتخاب کنید

 

با صدای حامد هاکان

 

برای دانلود با کیفیت بالا اینجا را کلیک کنید

 

برای دانلود با کیفیت پایین اینجا را کلیک کنید

 

می کشمت

 

 

می کشمت

اگه یه روز با غریبه ببینمت

گل منی نمیذارم دسته دیگه بچینتت

گولم زدی اما بدون یک روز سراغ تو میام

با خنجری دشنه واسه سینه داغ تو میام

میمیرم و میسوزم از این حیله و نیرنگ تو

من که چه کردم با دلت

عمری بودم به چنگ تو

غروری تو،توعاشقه هوسه

میکشمت دستم بهت برسه

دو ته سیگار مونده رو میز

یه ماتیکی یکی تمیز

گفتی به من تنها بودی

کی بوده پس اینجا عزیز

 

 

وای که دلم داره دیگه دق میکنه پر میزنه

شب خوشیت تمام میشه صبح من سرمیزنم

نفس نفس میزنم و از دور تماشات میکنم

رفتی با اون مرد غریب ندیدی نگات میکنم

 

 

غروری تو،توعاشقه هوسه

میکشمت دستم بهت برسه

غروری تو،توعاشقه هوسه

میکشمت دستم بهت برسه

غروری تو،توعاشقه هوسه

میکشمت دستم بهت برسه

عاشقانه ها

مجرم

 

 

گر عشق بودی میدیدمت


اگر گل بودی میبوئیدمت


اگر یار بودی میخواستمت


اگر شعر بودی میخواندمت


ولی افسوس ....

 

 

 

 

 

 

اگر دریا بودی غرق دلت میشدم


اگر مهر بودی گدایی بی نوا میشدم


اگر صدا بودی میشنیدمت


اگر ....

ولی افسوس

 

عشق سردی بودی که به غلط


چون گل بوئیدمت


چون یار خواستمت


و چون شعر خواندمت

ولی افسوس

 

 

از گل بودنت فقط خار از آن من بود


که از یار بودنت


فقط جوراز آن من بود


و از شعر فقط مرثیه اش


کاش نمیدیدمت هیچ


کاش نمیخواستمت هیچ


و نمیخواندمت هر روز و هر شب


چه بگویم

 

که ایکاش معنای دگری داشت عشق


که ایکاش درد دگری بود


که ایکاش من نبودم


و ایکاش تو نبودی


و اگر اینبار آب حیات هم شوی نمی خواهمت هیچ