دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

عیدى که براى ما پسندیده خدافطر است و غدیر و جمعه و قربان است

 
 
  به خودت رجوع کن!
آیا حاضری محبوبت را ابراهیم وار قربانی معبودت کنی؟

 


 
 
 
 
 
 
یکی بود یکی نبود
 
 
زیر این طاق کبود یکی بود،یکی نبود
 
 
مرغ عشقی خسته بود که دلش شکسته بود
 
 
اون اسیر یه قفس
 
 
شب و روزش بی نفس همهء آرزوهاش پر کشیدن بود و بس
 
 
تا یه روز یه شاپرک نگاشو گوشه ای دوخت
 
 
چشمش افتاد به قفس دل اون بد جوری سوخت
 
 
زود پرید روی درخت تو قفس سرک کشید
 
 
تو چشم مرغ اسیر غم دل تنگی رو دید
 
 
دیگه طاقت نیوورد ،رفت توی قفس نشست
 
 
تا که از حرفهای مرغ شاپرک دلش شکست
 
 
شاپرک گفت که بیا تا با هم پر بکشیم
 
 
بریم تا اون بالاها سوار ابرا بشیم
 
 
یه دفعه مرغ اسیر نگاهش بهاری شد
 
 
بارون از چشمای مرغ روی گونش جاری شد
 
 
شاپرک دلش گرفت وقتی اشک  اون رو دید
 
 
با خودش یه عهدی بست،نفس سردی کشید
 
دیگه بعد از اون قفس،رنگ تنهایی نداشت
 
 
توی دوستی شاپرک ذره ای کم نمیزاشت
 
 
تا یه روز یه باد سرد میونه قفس وزید
 
 
آسمون سرخابی شد سوز برف از راه رسید
 
 
شاپرک یخ زد و یخ
 
 
مرد و موندگار نشد
 
چشاشو رو هم گذاشت دیگه اون بیدار نشد
 
 
مرغ عشق شاپرکو به دست خدا سپرد
 
 
نگاهش به آسموووووووووون تا که دق کردشو مرد...!
 
 

 

خداحافظی
 
 
 
دا حافظی کردی  یک جوری که انگار دیگه بر نمی گردی
 
 
اشکام شده بود سیل انگار سراپا همه دردیم   دیگه بر نمی گردی
 
 
 
بار غم رو شونه  بردمش تا خونه
 
 
 
جای خالیت و دیدم   اشکا شد رونه
 
 
 
بجز عطر خیالت نبود از تو نشونه
 
 
 
 
 
میدونم که پس از تو دلم تنها می مونه     دلم تنها می مونه
 
 
 
 
 
  
ولی احساس من  صادقترینه میگه که اون هنوزم بهترینه
 
 
 
دیگه دل واپسی نقشی نداره  آ ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه ه
 
 
 
آره دلواپسی نقشی نداره
 
   
بار غم رو شونه  بردمش تا خونه
 
 
جای خالیت رو دیدم   اشکام  شد رونه
 
 
بجز عطر خیالت نبود از تو نشونه
 
 
میدونم که پس از تو دلم تنها می مونه     دلم تنها می مونه