دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

عاشقانه ها

قصه بی پایان دل من  
 
 
 
 
گفتی خداحافظ
 
 .
گفتم خداحافظ

 
از پشت شیشه، تصویر این شهر، دلگیر
 
 همیشه

شهر غریب، دلهای غمگین، هوای بی تو،
 
 هوای سنگین

خونه ی بی تو، مثل یه زندون، حیف من و تو،
 
حیف عشقمون

خونه ی بی تـــــــو مثل یه زندون حیف من و تو
 
حیف عشقمون
 
 


حیف تو بود، حیف تو بود، ای گل من

عشق اگه بود، عشق تو بود، ای گل من

حیف تو بود، حیف تو بود، ای قلب من

...آخر جاده عاشقی تنها شدم
 
 
 

گفتی خداحافظ .. گفتم خداحافظ


گفتی پشیمون، گفتم که هرگز

نفس بریده، دستای لرزون

اشک توی چشمام، حیف نگفتم بمون
 
 


غم یه عــاشـــق .. غم کمی نیست،
 
چه فایده از اشـــک وقتی، وقتی کسی نیست

درد یه عاشق، درد کمی نیست، چه فایده از
 
اشک،
 
 وقتی!! وقتی کسی نیست
 
 
 

حیف تو بود، حیف تو بود، ای گل من،
 
 عشق اگه بود، عشق تو بود ای گل من
 

حیف تو بود، حیف تو بود، بر باد بری،
 
 مثل یه قصه ی کهنه شده از یاد بری

گفتی خداحافظ .. گفتم خداحافظ