دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

وداع باسال ۱۳۸۵

 

 

imranimran

HydroForum ???? Group 

برای همیشه اشکم رابخاطر بسپار

تقدیم به اشکهایی که غرورشان شکست

وعهدهایی که کسی آنها را نبست

تقدیم به چشمهایی که در راه ماندند

و دل هایی که آنها راراندند



 شعر من حرف من است
حرف من خستگی سینه پر درد من است


شعر من حرف دلی است که در آن چشمه جوشان محبت جاریست


این شعر دلی است که در آن شاخه افسرده غمگین خاطر چشم بهاری دارد


 

Ta ra neh ha

 

 
سکوت تنها زبان دل آدمی است.گاهی که این سکوت بدلیل کم صبری
 
می شکند،دست ساکت می شود ومسکوت آرزو می کند که ای کاش
 
ساکت می ماند.که سکوت بسیاری از محتویات دل را مخفی می
 
کند،وهمین شاید تنها حسن سکوت باشد

و ساکنان علم بزرگترین غمشان همان سکوتشان است


 

  
  Upgrade your email with 1000's of emoticon icons