دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

عاشقانه ها

 
 
 
عاشقانه ها
 
 
 
Image and video hosting by TinyPic
 

آن شبانگاه که دل بر سر راهت دادم

 

بنده عشق تو گشتم تو شدی بنیادم

 

طالع سعد من از یاد نگاه تو بود

 

چشم زیبای خمارت نرود از یادم

 

با تو بودن چه خوش است آی پریزاد امید

 

    مست روی مه تو هستم و اینک شادم

 

در کمینم که شبی بگذری از کوچه دل

 

که من اینگونه به دنبال رهت افتادم

 

نیستم در غم حسرت که تویی یاور من

 

با تو ای افسانه  من تا به ابد آزادم

آیدا

 

 

شور عشق نگه گرم تو در جان من است

 

 شور شیرین بنما تا که کنی فرهادم

 

 تا امید هست در این دامگه دیر مغان

 

   افسانه ایی باشد و هر لحظه بود در یادم

 

 

قسم به هر چه بخواهی قسم به تو

 

دنیای من تویی که فقط می دهم به تو

 

 

دیگر سکوت و شعر و خیابان بهانه است

 

 

در خویش می زنم قدم ومی رسم به تو

 

 

Image and video hosting by TinyPic

 

 

 تا صورت بهار تو در آسمانم است

 

 

ابر بهار می شوم و می وزم به تو

 

 

 

هر شب بهانه ام در انتظار صدای تو

 

 

صبرم تمام شد راهی می شوم به سوی تو

 

 

 

گلبرگ وجودم !! سلام دختر خوب خدا سلام

 

 

این را بلند گفته ام و در دلم به تو

 

Image and video hosting by TinyPic

 

 

یک شعر مانده ازمن واین شعر ناتمام

 

 

تقدیم می کنم همه را روی هم به تو