دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

میلاد حضرت حجت مبارک

 

 

 السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه

 

 
 
مژده یاران
 یا اباصالح المهدی

میلاد نور مبارک

تومی آیـی وانتــظـاراز لغت نامه هاپـاک میشود!

سالهاست که به امید آمدنت چشم به آسمان دو خته ایم و ذره ذره جان و دل را به فریاد« العـجـــل» سپرده ایم با آن که نوای« این بقیــه الله» سینه را می سوزاند قلب را به ناله «الغــوث»" امید تپیدن داده ایم و چشم هایمان را با نور «ادرکنی» مزین ساخته ایم.

ای عاشقانه ترین ترانه هستی! من فصل ناله و دردم. با شعر انتـظار تو;  

                          همه هست آرزویـم که ببینم از تو رویـی

                                                           چه زیان تو را که من هم بـرسم به آرزویـی

کاش که خدا عنایتی کند و تو زودتر از زود بیـایی....

تا دگر بر دل زنگار گرفته ننویسیم این جمـعه هم گذشت، مـولایم و آقـایم چرا نیـامـدی...؟

 

 

 

 

اگه عاشق شدن فصلش بهاره

 

یه عمره بی بهارم کی می آیــی؟

به عشق این بهار عاشقـــــــــونه

یه عمر در انتظارم کی می آیــی؟

 

بیـــا نغـــــــــمه سرای کوچه باغم

بیا تا جــون دارم بیــــا سراغـــــم

میخوام تا دنیا دنیاست با تو باشم...

تا خورشید روی بوماست با تو باشم

 

 

 

 

السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)