دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

دلم تنگه برات

بنام او که عشقش بی انتها، مهرش بی پایان ورحمتش بیکران است

تسلیت به مناسبت چهلمین روز درگذشت پدر ومادر زهرا وشکوفه عزیز

اگر تنهاترین تنهایان جهان باشم خدا با من است»
«او جانشین همهء نداشتنهای من است»
«معلّم
شهید دکتر علی شریعتی»


چهل روز از درگذشت پدر ومادر زهرا وشکوفه  خانوم گذشت  
و هنوز جای خالیشان دیده می شود . 
امروز چهلم پدر ومادر زهرا وشکوفه  خانوم ، خواهران  مهربان و دوست داشتنیمان .  
 
 جا دارد به همین مناسبت تسلیت خود را به صدای آشنای مهربانمان  عرضه نمائیم .  

زهرا وشکوفه عزیز تسلیت من و تمامی خانواده ام را ، پذیرا باش .  
 
روح عزیز پدرومادرتان شاد و یادشان گرامی باد .
 

 
چهل روزه که بابا ومامان را ندیدیم - - - گلی از روی ماه اونا نچیدیم

چهل روزه چراغ خانه خاموش - - - نگردد یاد شماها هرگز فراموش

عزیز و مهربان بودین  - - - چقدر شیرین زبان بودین

تمام دوستان دل‌ شکسته - - - کنار تربت پاکتان نشسته

تمامی  سوگوارند ای پدرومادرجان  - - - خوشامد گو  پدرومادر  بر این عزیزان

Name:  candle_2.jpg
Views: 55
Size:  14.5 کیلوبایت



اگر خداونـد یک آرزوی انسان را برآورده میکرد   
 
٬ من بیگمان ٬ دیدن شما را آرزو می کردم .... 
 
(زهراوشکوفه)